Kubraozdemirr Kızlar doğum yapalı üç ay oldu ilk iki ay kanamam kesilmedi sonra kesildikten bir hafta sonra adet oldum yani geçen hafta. Aradan bir hafta geçti şuan kahverengi kanama gibi bişey geliyo normal kan değil ama sizde de oldumu böyle