-oyku23- Baharas ben kullanıyorum, ama bize gaz için değil laktozu sindiremiyordur diye verdi doktor. Bizim huzursuzdu rahat uyku uyuyamıyordu ağlayarak uyanıyordu bide sulu kusuyordu biraz da kakası mukusluydu sizin şikayetleriniz neydi, fayda sağladı mı?
TutuKelesh Baharas rekactaz gaz için değil, canım. Sindirim içindir. Relactazla birlikte gaz damlası olarak sb simplex kullandım. Çok işe yaradı. Yani onu yalnız kullanma derim. O sadece sütü iyu sindirir ama gaz çıkarmasına pek yardımcı olmaz.
Baharas -oyku23- ben gaz soledım gaz ıcın verdi ama bnmkıde aglayarak uyanıyo seslı tuvaletını yapıyo bunu solemedım ama ıse yarıyormu bunun ıcın ben gaz ıcın soledım bunu verdı
Adanurymn Baharas memnunum rahatlatiyo 23 günluguz bize iyi geldi ama ben surekli vermiyorum doktorun verdigi kagitta her emzirmeden once 8 damla yaziyo ben sadece sabah ve aksam 4 er damla veriyorum
-oyku23- Baharas yani ilk kullandığımda işe yaramıştı her emzirme öncesi günde 6 kez 5 er damla demişti doktorum. Aynen gürültülü kaka bizde de var , biz 2 aylığız bu arada damla sayısı ona göre değişiyordur belki
Adanurymn TutuKelesh aa oyle bisey mi varmis ben gazi var çıkartamıyoruz dediğim icin verdi doktor ve gayet guzel gazimizi cikartti
Adanurymn Baharas bize iyi geldi yani canim ben vucut alışmasın surekli onu alipta gazini rahat cikarmaya tembellesmesin diye az veriyorum sanirim yeni dogdugu icin geyirmeyi ve gaz çıkarmayı bilemiyodu yeni yeni öğrendi pek vermeme gerek kalmiyo boyle cok ikindigini rahatsiz olup aglarsa o zaman veriyorum 😊
elifsrbs Baharas kızıma bende kullanmıştım doktorum gaz için vermişti emzirmeden önce 5 damla olarak kullandım faydasını da gördüm emzirdikten hemen sonra bebeğim rahatlıyordu bu damlayı tek geçerim 😉
elifsrbs Baharas aynen ama her emzirme öncesi verip bebeğime alışkanlık haline getirmedim mesela günde atıyorum 10 defa vermek gerekiyorsa bende 5 defa veriyordum
TutuKelesh -oyku23- valla ben devamlı kullanıp bitirdiğim için bilmiyorum. Yani bende bitme süresi 1 ay sürdü. Eczacıya sor istersen
-oyku23- Baharas başta sütle verilir dediği için kaşığa sütümden de damlatıyordum ama her zaman onu yapacak vaktim olmuyor çok ağlıyor emmek için, çay kaşığına 5 damla damlatıp veriyorum genelde
AlpMom Baharas dogru kullanimini acikliyorum keza boyle fayda gordum oncesinde gunde 4 kere 8 damla kullanmistim fayda etmedi. Her emzirdigimde agzinin icine 3-4 damla damlatiyorum zaten amac sute karisip gaz yapmamasi.