Oğlum 1 yaşına girmeden önce 1 yumurta sarısını kullanırdık. Yani 1 yumurta yeterliydi. Oğlum peynir yemediği için ben tam yağlı ezine peyniriyle birlikte çırpar öyle yapardım. Yanına salata pekmez gibi şeyler de koyar çeşitlendirirdim.
Ama omlet yaparken 1 yumurta sarısı azıcık süt karbonat yulaf unu veya elinizde bulunan 1 yemek kaşığı kadar unu çırpıp dereotu ve peynirle de karıştırırsanız börek gibi bir omletiniz oluyor çok da doyurucu. Benim oğlum en azından çok seviyordu.