Tilbe İyi günler arkadaşlar bebeğime alerji testi yaptırdım. Henüz o çıkmadı ama hemogram ve Total IgE testi çıkmış . Anlayanlar varsa yorumlayabilir mi
Prensescik Tilbe canım ıge yüksek cıkmış alerjisi var yani yanında y işareti var zaten yüksek olduğunu gösteren sonuçların yanında y varsa yüksek demek d varsa düşük demek
Dadam Referans aralıklarına göre bazıları düşük, bazıları yüksek ama yorum yapamam canım ne anlama geldiklerini bilmiyorum.
Tilbe Prensescik evet yumurta ve süt diyeti yapıyorum ama kan değerleri beni endiselendirdi açıkçası 😔
Prensescik Tilbe ıge de alerji testi bizde yaptırmıştık alerji cıkmıştı ama sizinki kadar yüksek cıkmamıştı en iyi açıklamayı doktorunuz yapar zaten canım endişelenmeyin
Poyraznisam Alerjisi var yuksek oranda digerleri cok önemli degil ki zaten alerjikmiş bebegınız diyete bır kaç şey daha eklemeniz gerekebilir
Tilbe Poyraznisam İnternete yazınca çok kötü şeyler çıktı karşıma korktum açıkçası. Ondan burda bi sorayım dedim