Nill16 2prensannesi_1 bu durum hep var A101 de daha dolabını acarken leş kokuyor kac kez ben de rast geldim
SayMyName Deletedmom409 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi vay arkadaş , ebebekten aldım geçen gün 65 tl annemlerde kullanmak için :) öyle aşırı bir farkta yokmuş kimi duysam o saldalyeyi kapmaya çalışıyor 😀🤦🏻♀️🤷♀️ Gidip sakince alsınlar işte 😀
Mom107 2prensannesi_1 asla kasap dışında almıyorum et bir kere aldım mecburiyetten paketi açmadan rengi bile hoşuma gitmedi direk çöpe attım
Mom9 2prensannesi_1 yani o tip marketlerden alınacağına hiç yenmesin daha iyi. Hepsi ithal et nasıl koşullarda geldiğini bir kaç cesur haber kanalı yayınladı🤷♀️
Deletedmom409 SayMyName aynen öyle valla bi kere sabahtan bebek bakım çantası için gitmiştim 4 5 kişi sırf o mama sandalyesi için kapıda durmuştu yani bence biraz dandik te olabilir ben pek guvenemdim
SayMyName AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben ıkea antilop kullanıyorum , annemlerde kullanmak için ebebekten aldım çok saĞlam değil tabi ama iş görüyor 😊