Kızlar sadece geceleri sütüm oluyor. Gündüzleri çok az, bulgur pilavı dereotu humana rezene kimyonlu çaylar her türlü yeşillik yiyorum halbuki neden böyle oluyor anlamıyorum. Mecburen mama takviyesi yaptık biberondaki hızlı akıma alıştığı için özellikle gündüzleri memede ağlıyor emmiyor çok üzülüyorum napacagmi şaşırdım. Mochi pompa var acaba ne kadar çıkıyor da emmiyor diye sağmaya çalışıyorum ama doğru düzgün bir verim alamadm. En fazla 20 cc çıkıyor. Ne yapmam lazm elektrikli sagma alsamda yine 20 cc mi çıkar boşa mı almış olurum? Çok çaresizim