Sedacan2267 benim burda tanıdığım bi ablanın çocuğu vefat etti öyle bi durumdayken bunuda biliyor musunuz hayır doktor söylemiş sıvı kaybı olmuş kadının sütü hiç gelmedi hep mama hep mama doktor mamanın suyu hepsini çektiğini kendi söylemiş ayrıca oxford okumama gerek yok bak açık açık söyledim işte yeterli bi cevap olmuştur umarım