Miniklerinannesi38 Merhaba hanımlar mastit olmuştum iltihap var diye doktor sulcid antibiyotik verdi emzirmeni etkilemez dedi ama prospektüsü okuduğumda emziren anneler kullanmamalı diyor kullanan oldu mu acaba 😣
Blackwoman Miniklerinannesi38 Dişim ağrıdığı zaman çocuk doktoruna sormuştum. Sadece augmentin demişti antibiyotik için. Ağrı kesici de parol. Geçmiş olsun 🥰
Tubina Miniklerinannesi38 bende mastit olmuştum bebeğim 2 aylıkken banada 1000 mg lık antibiyotik verdi mecbur kullandım. Doktorlar biliyordur. Sizde kullanın mastit çok zor