Melinamm Gazı var muhtemelen.İlk ay kızımda da olmuştu.gaz damlası kullandık, kısa sürede geçmişti.Meme hiç mi emmiyor o yüzden mi mama verdiniz yoksa takviye olarak mı veriyorsunuz?Gaz sancısı anlarında genelde memeyle savaş haline giriyor bebekler,bu sebeple sordum