Kızlar kızım 6 aylık oldu gunduzleri hep ayakta sallayinca uyuyor biraktigim anda hemen uyaniyor o kadar siddetlide sallamiyorum cok hafif hafif salliyorum ama artik sıcaklardn iyice bunaldım gündüz uykusu zaten en fazla 40 dk nasil unutturabilirim. Bu arada gece 10 oldu mu mamasini yedirip yatiriyorum besiginde kendi uyuyor . Ama gündüz ayakta sallama işi beni iyice yoruyor 😔