Zezemeze benim oğlum da 3 aylık. Uyanıkken çıngırak ya da oyuncaklarını anlatıyorum ona sallıyorum, dinliyor baya. Araba kitabı var arabaların seslerini çıkarıyorum dikkatini çekiyor biraz. Konuşuyorum bol bol. Eline ayaklarına hareket yaptırıyorum. Yüzüstü yatırıp sırtına masaj yapıyorum, oyun halısına koyuyorum 15-20 dk da orda oyalanıyor. Biraz da odaları dolaştırıyorum kucağımda, anlatıyorum odaları falan, pencereden baktırıyorum kucağımda. Emziriyorum altını değiştiriyorum tekrar uykusu geliyor zaten sonra da.