8 ay 2 günlük bir kızım var ve ilk kez Mayıs ayında regli gördüm Haziran 20 reglı olmam gerekirken olmadım baş dönmem var birde daha önce hamileyken yağlı yemek göremiyodum yıne öyleyim test yaptım böle çıkıyor hep benim testlerim çift çizgi hiç çıkmaz hep silik çıkar bu arada korunuyoruz ama tereddüt de kaldım böle olan varmı
