Kameredd Kızlar bebeğime yaptığım yoğurtları tutturamıyorum hiç bir şekilde, toz Doğal probiyotik mayalar var sizce zararlı mıdır? Katkı maddesi var mıdır? Gıda mühendisi arkadaşlarımız varsa yardımcı olabilirler mi
Kuzey19 Kameredd ben yaptim o toz mayalarla cok guzel oldu yoğurt doktorumuzda bi sakincasi yok dedi tas gibi yogurt oluyo
aramsamsam Kameredd evde markasının kullanıyorum. Biraz araştırmıştım bir zararı olduğuna dair bi bilgi yoktu. Ama sürekli onunla yapmıyorum. Evde mayam yoksa falan kullanıyorum
meslis Kameredd ben hem toz hem normal maya koyuyorum. Bir de mayaladıktan sonra sıcak su dolu tencereye oturtuyorum ağzını kapatıp sabaha kadar güzel oluyor.
MarlaSinger Gıda mühendisi değilim ama doktorlar gerek yok diyor. Probiyotiklerin paketli olduğu İçin bi anlamı olmadığını söylüyorlar yoğurtta
Kameredd MarlaSinger aslında özellikle probiyotik olsun diye değil. Yoğurdu tutturamadığım için😅 yoğurt yapma makinesi aldım yine tutmuyor sulu oluyor
MarlaSinger Kameredd sütü ılık mayalayın tavsiyem benimde sulu oluyor ne zamanki ılık mayaladım daha sert oldu
MarlaSinger Hani süte parmağınızı batırıp 6 ya kadar sayın eliniz yanmıyorsa mayalayın diyorlar ya öyle değil bence daha ılık olması laızm
Kameredd Kuzey19 doktor onay verdi mii çok sevindiö ben de bu kontrolde soracaktım unuttum şimdi bunun için de sms atmak istemedim ayıp olur sadcee bunu sormak🙈
Kuzey19 Kameredd evet doktorum bi zarari yok dedi ama her yogurt yapisimdada onu kullanmoyorum ara ara
Kameredd aramsamsam bir gıda mühendisi tanıdığım zararı yoktur ama için rahat etsin önce onu mayala onun mayasıyla yaptığın yoğudu ver dedi katkı maddesi fln kalmaz öyle dedi. O şekilde denedim ama tutturamıyorum😅 küçük kaplara yaptığımdan sanırım
aramsamsam Kameredd ben genelde öyle yapıyorum bi kere onla yapıp sonra bi kaç kezde onu kullanıyorum. Küçük kaplara bölünce çabuk soğuyordur o yüzden tutmaz. Küçük kaplara koyunca fırında mayalayın fırını 50derecede biraz ısıtın koyup kapatın (10dk falan ısınması yeter fırının) bi iki saat sonra kontrol edin eğer sertleşmemişse bi 10-15 dk fırını açın kapatın. Öyle 5-6 saat beklesin orada.