Misirekmegii benim bebeğim 3 buçuk aylık ona ocean markasının çocuklar için olanını kullanıyorum kendim yetişkinler için olanını, içeriği çok temiz zararlı bişey yok ama bebeğimi genelde güneşe çıkardığım için d vitaminini sürekli kullanmıyorum kışın her gün kullanmayı düşünüyorum