Tatlininannesi Madame merhaba. Dozu doktorunuz mu ayarladı acaba? Evde d vit var,ben de onu kullanayım diye düşündüm şu an.
Madame Misirekmegii hayır 22 aylık bebeğim ama yeni başladım d vitaminim eksik çıktı ama doğum sonrası doktorum vermişti gerek görmemiştim kendimce ben ne biliyorsam sanki🤷😄
Kayraaaa Misirekmegii doğumdan sonra doktorum verdi sadece 1 defa aldım bütün vücudumu sivrisinek ısırmış gibi şişti kaşıntılar başladı alrrji olmuşum bi daha da kullanmadım 1 yaşa gircek bebeğim bi sorun yaşamadık
Tatlininannesi Emziren anneler kullanabiliyor mu?Ben kullanmak istemiştim,kızımın doktoru emziriyorsun sen kullanamazsın demişti🙄
Tatlininannesi Misirekmegii teşekkür ederim🌸Yanlış bilgi vermiş demekki,ben de başlayayım kullanmaya.
nicu Misirekmegii emzirmeye devam ediyorsanız kalsiyumu d vitaminini demiri omegayı kısaca hepsini içinde barındıran vitamin takviyesi kullanmak daha mantıklı. Oğlumun doktoru doğum sonrası kontrolünde bana emzirdiğin sürece pregnecare emziren anneler için olan vitaminini kullanıcaksın başka bi şey kullanmana gerek yok bebeğin 12 aylık olana kadar kullan şayet emmeyi erken bırakmazsa demişti 11.5 aydır kullanıyorum bu ay son belki sizede fikir olur diye söyleyeyim dedim 💁🏻♀️
Misirekmegii nicu koronadan.dolayi kendim için gitmedim hiç doktora.mecburi aşılara bebeğimi goturdum inanın bi bilgim.yoktu kullanmam gerektiğini bilgi ic8n teşekkür ederim araştıracağım 💎