Gozde0311 Merhabalar başlıktanda anlaşıldıgı gibi iyi bir doktor arıyorum oğlum 1 yasına girdi oyle takipli bir doktorumuz yok istiyorum ki genel olarak bir bakılsın gelişim vs varsa gitttiğiniz iyi olan doktorlar onerir misiniz? Şimdiden teşekkürler 🥰
Yrnasl Gozde0311 sincan lokman hekim dr necip dönmezbilek orta yaşlı çok tatlı bir adam bayada ilgili telefon numarasını paylaşıyor istediğiniz zaman arayıp bilgide alabiliyorsunuz biz çok memnunuz fiyatını bilmiyorum ama eşim askeri personel biz 50 tl veriyoruz normalde ne kadar bilmem