GkhanKbr prensesannesi4 Doktorlarda eskiler de süt kesmiği gibi kusuyorsa sütün yarıyor yada mama yarıyor diyorlar. Benim oğlumda kusuyordu öyle doktor maşallah sütün yarıyor korkma demişti 🤷♀️ Ama sizde farklı mı bilemedim.
turkuaz1290 prensesannesi4 fışkırarark kusarsa reflüdür sütünüzün yaradığı anlamına geliyo annem yağını almış peynirini çıkarıyo derdi her bebekte oluyo
GoGirl prensesannesi4 bende yaradigini dusunuyordum yani oyle soyluyolar ama doktora resmini atmistim ya usutnustur yada kusma coksa idrar yolu enfeksiyonu olabilir demisti.az cikariyodu poposuna karnina sicak subtorbasi koymustum usutmus gercektende geçmişti
Mduygum cok emziriyosundur oyuzden o sekilde kusuyodur arada bir kaynamis su ver agzina cay kasigiyla