Devlette az önce sünnet oldu oğlum lokal anestezi olarak. İlk çişi yapmasını bekliyoruz. İçeri girmedik. Ameliyat kapısında beklemek gerçekten çok zormuş. Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah. Önerilerinizi yazarmı siniz. Sabunlu suya hergğn oturtun dediler. 1 hafta sonra da kontrol