Kızlar burada sürekli bebeğim şu kadar kiloda çok mu az mı gibi postlar görüyorum güzel anneler lütfen çocuğunuzu kimseyle kıyaslamayın her bebek birbirinden farklıdır sadece sağlıklı olsunlar yeter boyları kiloları elbet farklı olucak yemiyolarsa üzülmeyin elbet bir gün yiyecek ve kilo alacaklar :)benim kızım 1 yasında ve 9 kilo banada hep diyorlar biraz ufak zayıf bilmem ne hiç takmıyorum kendinizi üzmeye değmez sağlıklı olsunda 5 kilo olsun lütfen sizde bunlara takılıp üzülmeyin bırakın bebeğinizi sağlıkla huzurla büyüsün:)