Deletedmom418 Üşütmenizin bebeğin kusmasıyla ya da gazıyla alakası yoktur. Aksini söyleyenler olacaktır ama araştırabilirsiniz. Bebeğiniz çok küçük kusması normal. Ancak fışkırır tarzda ve sürekli ise doktora göstermek gerekir. Değilse emzirirken ve sonrasında gazını çıkarmak, emzirdikten sonra dik tutmak ve reflü yatağına yatırmak gerekir. Bebeğinizi sırt üstü veya güvenli yatış yastığı ile yan yatırın, asla yüzüstü yatırmayın. Tabii sık sık kontrol de edin 😊 hepsi Allah’a emanet 🌸