Daghan05 merak ediyorum. 3 aylık oğlum var son haftalarda düzenimiz iyice bozuldu gündüzleri 30 ar dk zar zor uykuya geçiyor. Geceleri ise saat basi uyanıyor. Bu gibi durumlar için humana iyi geceler çayı vb birseyler ıcırıp etkisini gören var mı???
Drindniz Daghan05 çok küçük Canım daha çaylar için ben vermiştim karaciğer enzimleri yükselmişti korkup asla vermedim sebebi bitki çaylarıymış
Deletedmom278 Daghan05 Bu tür şeyleri bebeğinize vermeyin. O aydaki bebekten şimdilik düzen falan beklemeyin atak zamanları diş zamanları zaten uyku sorunları yaşanabilir yada hicbir şey yoksa bike uyumak istemeyebilir. Zamanla düzene girecektir inşallah.
Duygusm Daghan05 Bebeğinize zararı olabilir böyle şeylerin. Belki bebeğinizde uyku gerilemesi başlamıştır, biz de böyleyiz bir haftadır. Uyandıkça uyutun, uyandıkça uyutun ve bir kaç hafta idare edin. Düzelebilir, düzelmezse uyku eğitimi düşünebilirsiniz.
Daghan05 Deletedmom278 isin aksi gibi çayların yorumlarında çok ise yaradığı memnun olunduğu yazılmış hep
Daghan05 Duygusm uyandıkca uyutiyorum ama sallayarak. Hep destek tam destek. İlerde sallamadan asla uyumayacak. Siz nasıl uyutuyorsunuz
imgesi Daghan05 cay mi ? Nasi yani smdi biz cay vermis olsak sendemi verceksin. Canim cocuga ekstra bse verme ya anne sutu ya formul mama bide ekstra su baska bse degl… sasiryrm bole sorulari gorunce cocuk daha cok kucuk bitkiselde olsa cay verilmez
Ezgi63 Emziriyorsanız siz için ona geçer zaten iyi geceler çayını . Ben rezene veriyordum bebeğime 1 -2 çay kaşığı kadar . Hem gazını alıyordu hem de uyutuyordu . Ama dr danışınız .
ekmek-arasi Daghan05 atak donrminde olacagin hic aklina gelmiyormu bacim 6 ay dolmadan doktor aksini solemeden hic bisey verme uyumaz uyur oynar huysuzlanir ac netten bak atak donemlerine 😊
Daghan05 ekmek-arasi anam bakıyorum şu an atak dönemi değil. Benimkinin atak zamanı baskaysa ayrı. Bebeğimde uyku harici huzursuzluk vb hicbieey yok kii
Koalammm Daghan05 evet kullandık çok kısa sürede etki etti sonra da hiç bozulmadı uykusu diş dışında 🥳
Benimoykum Daghan05 canım çok küçük el kadar bebek 🙂 gazı vardır rahatsız ediyordur çayı sen iç eğer emziriyorsan 🙂
Mervemerveesk Daghan05 yani maalesef böyle bu iş. Düzenli uyuyan bebek azdır. Ki düzenli uyusa bile diş çıkarma, büyüme atağı dönemlerinde uykusu yine bozulabilir. Biz yetişkinler bile her gün aynı olmuyor uykularımız. Uyumuyor diye bebeğe çay içirildiğini ilk kez duyuyorum. Lütfen yapmayın böyle şeyler. Hamileyken bile birçok bitkinin çayı içilmiyor bebeğe zehir etkisi yapma ihtimalinden dolayı. Aman diyeyim. Ben verdim bir şey olmadı diyen çıkarsa da aldanmayın
Duygusm Daghan05 Emerek ya da omuzda uyuyor. Ben de emmeyi azaltmaya çalışıyorum, o da ciddi bağımlılık yapıyormuş. 4 aydan itibaren alıştırmaya çalışacağım.
Deletedmom278 Daghan05 Evet ama buna gerek var mı? Yani benve 3 aylık bebekten bir düzen beklenmez zamanla olacak şey uyumuyor diye bu tür şeyler verilmesi gereksiz.
ekmek-arasi Daghan05 bazi bebekler o takvime gore atak gecirmiyo bence benimde kizim bi huysuz uykuya gecis zor oluyodu takvime baktim atak falan yok ama simdi mesela atak donemindeyiz kizcem durgunlasti sakinledi uykusuda geri duzene girdi belki onden geciyodur o donem yada evde cok uyarilma yasiyodur esya tv telefon insanlar konusmalar fazla gozu beyni yoruluyodur algilamaya calisiyolar bu donemde bi nevi kesif gibi dusun gecer merak etme sabirli ve sakin ol annesi 😅🤣