Mirayinnanesi 3 ay once sezeryan dogum yaptim sogumdan sonra ayagimin da bas parmağımda içi su dolu kabarciklar çıktı patlayinca rahatliyorum yoksa cok kasiniyor patlayıncada aciyor ben gibi olan var mi acaba nedir bu doktorada gidemiyorum