Admsmyrgktg benim bebeğim de doğduğundan beri 3-5 günde bir kaka yapıyordu. 5 aylık oldu, yeni düzene girdi ancak. Doktorumuz bize her gün 2 kere çay kaşığıyla zeytinyağı ver demişti. Size verin diyemem ama biz kullandık ilk aylardan beri. Şu anda vermiyorum düzene girdiği için. Ancak kullanacaksınız saf olmasına dikkat edin.