glnaykt Merhaba kuyruk sokumu ağrısı çeken var mı? Oturamıyorum canım çok yanıyor. Normal doğumla başladık sezeryanla tamamlandı bizim doğum hikayemiz. Böyle ağrı çekip kurtulan var mı?
Derya2244 glnaykt merhaba canım oturabiliyormusun artık ? Gectimi rahatsızligin ? Çok merak ettim aynı sıkıntı bende de var çünkü
Mrsbayan glnaykt off anam off bende öyle af edersiniz popum arasında kemik kırıldı sandım artık oturtamıyorum kalkamıyorum çok kötü bende sezeryan oldum. Sonrasında artık bel ağrısı başladı edilemiyorum bu sefer de doktora gittim ödem toplamış ve kemiklerde düzleşme iltihap varmış hep Doğumdan oldu
Prensescik glnaykt aynısını bnde yasiyorum 4 aydır 5 ay önce sezaryen oldum en ykin zamada bı doktora gdiicm
Drindniz Benim de çok ağrıyor ama sezaryenle alakalı olduğunu hiç düşünmemiştim uzun süre oturduğum için diye düşündük emzirirken falan
glnaykt Drindniz genelde normal doğum sonrası oluyormuş uzun süre emzirme filan da tetikliyor devam ediyormuş. Kuyruk sokumu kırılanları filan okudum da meal ettim. Malum hastaneye gidilmiyor şu günlerde ki hoş gitsek de röntgen filan çekinmem
glnaykt Derya2244 merhaba daha iyiyim ama belli bi dönem hem b12 hem de kalsiyum kullandım etkisi var mı bilmem .. vitaminleri başka nedenler için kullanmıştım çünkü . Bir de artık eskisi kadar uzun uzun emmiyor o da olabilir. Zamanla geçti ama nasıl bilmiyorum 😁
Derya2244 glnaykt ya ben 1 ay önce normal doğum yaptım kuyruk kemiğim yamulmus hafif. O yüzden üstüne oturamiyorum kemiğim agrimiyorda batıyor canım çok acıyor :( hep böyle kalır ki diye çok korkuyorum :( geçer mı zamanla ? Sen duydunmu hiç böyle olupta oturabilen
glnaykt Derya2244 canım ben netten araştırdım tabi çok kötü senaryolar da var normaller de. Bence sen belli bir süre simitler oluyor ya ona otur. Simit yoksa da yumuşak yastığa otur ki daha da zorlamasın
Derya2244 Mrsbayan geçmiş olsun canım. İnşallah benim rahatsızlığım da geçecek benimki yamulmuş normal doğumda kemiğim çok batıyor
Adelim Kızlar sezeryan dogum yaptım ama bekarlıgımda benımde cok agrırdı hatta 1 2cıkıkcıya bıle gıttım cektıler anı oturup kalkmayın hos zaten acıdan yapamazsınız batar yuksege asla uzanmayın vıtamın ve demır ılaclarını mutlaka kullanın zamanla gecıyor
glnaykt Derya2244 canım ya .. umarım geçer bişey diyemiyorum ki aynı mı durumumuz. Sen mutlaka vitamin al ve çok da zorlama 😔
Derya2244 glnaykt oturamiyorum canım çok yanıyor demişsin ya canım. Benimde öyle Kuyruk kemiğim batıyor oturmaya çalışırken :( o yüzden ne koltuğa ne sandalyeye popun üstüne oturamiyorum seninde oylemiydi