Kızlar bir öneriniz var mı? Ne yapıyorsunuz diyet işlerini? Ben bir türlü başlayamıyorum maalesef, kendimi yemekten alı koyamıyorum. Bugün başlıycam dedim ve yine başlayamadım. Çocuklarla az önce sucukları krepleri götürdüm yine😥😥😥yedikten sonra vicdan azabı duyuyorum resmen. Kayısı çayı içsem yemekten sonra bir faydasi olur mu?