Deryamm bu ihtimali bitek siz söylemişsiniz o yuzden 😀 zatem böyle soruları buraya sormak mantıksız. Doktoruna sormak varken buraya sormak niye? Her cocugun gelişimi farklı. Bi de büklüm büklüm cocugun kollarını atıyor. Kilosunun fazladan ziyade cok iyi oldugunu biliyor. Sırf buraya paylaşmak için yazıyor. Yoksa bunu sormak ne mana? Biri az yada biri cok dese ne farkeder. Biz doktormuyuz cocugun gelişimi hakkında bir tek doktor yorum yapabilir. Haksız mıyım?