Fatmabrn Kızlar 5 gün sonra 2 aylık olucak bebeğim 7 buçuk kilo kolları kat kat olmuş gününe göre çok mu kilolu ?? Sadece anne süt ile besleniyor
Essila Fatmabrn nasıl o kadar aldı ki bir ayda ilginç sütünüz yarıyor demekki . Doktora sordunuz mu hiç kontrole gittiğinizde sorun daha sağlıklı bilgi alırsınız
ismihazan Fatmabrn normal canım benim bebeğimde çok kilo alıyordu sürekli kafaya taktım bi kaç doktora gittim ama anne sütü ile alınan kilo zarar vermez dendi.
Nltka Her bebeğin gelişimi bir değil sadece anne sütü diyorsunuz zaten bebekler doğumdan sonraki ilk ay doğum kilosunu ikiye katlayabiliyor
aramsamsam Nltka Doğum kilosunu ilk ayda ikiye katlamak mı 😅 bebeklerde normal seyirde ilerlemesi için genel kıstas 6.ayında doğum kilosunun yaklaşık iki katı, 12.ayda doğum kilosunun 3 katı olması yeterli kabul edilir. Doğru bilgiler verelim lütfen.
zumramomm Fatmabrn maşallah canım iyi kilo almış . sadece hareketlenme geç olabilir mama vermiyorsaniz sıkıntı değil zaten
Leblebir Fatmabrn bence normal, benim kızım da 3.750g doğmuştu. Hastaneden çıktığımızda kilo kaybı fazlaydı ama şükür 1 ay içinde toparlamıştı. 1 ay kontrolünde 5.400g çıkmıştı.
Agah65 Anne sütü alan bebeklerin ayda 2 kiloya kadar alması normal kabul ediliyor , çok tatlıdır ama şimdi bebeğiniz , boğum boğum her yeri tam sevmelik, maşallah 🧿
TurkerNoyan Fatmabrn sadece anne sütüyle besleniyorsa benim doktorum hiç sorun değil demişti. Benim bebe bir aylık 5 kilo ama mama da verdiğimden mamayı azalt dedi. Benimki 3800 doğdu. Kilosu evet bir tık fazla ama yani bu mama değil ki anne sütü bence büyüdükçe kilo verir o ama yine de doktorunuzun dediği önemlidir elbet
NesAli Maşallah ne güzel sütünüz yağlı demekki. Kıyaslamayın bebeğinizi lütfen. Sizinkide tonton olsun diş çıkarırken verir zaten 🌹
Heide Fatmabrn kilolu işte yani bile bile niye soruyorsun az duyuyorsun heralde maşallah ne kilolu laflarını 😊
Deryamm Heide ya bu kılo takıntısına anlam veremiyorum. Bebegı zayıf olan anneler zayıflıgından yakınınca sorun yok da bebegi kılolu olanlar neden sorun oluyor? O da bebeğinin obez olma ihtimalinden korkuyor olamaz mı?
Fatmabrn Heide Deryamm bende anlamadım gerçekten insanlar çok değişik bebeğim kilolu diye korkmuyorum acaba sağlık sorunu obezite söz konusu mu diye dediğiniz gibi