Eelif24 günde bir kez ek gıda vermeniz gerekiyor bu ayda. Meyve verdiyseniz kaşık maması veya çorba vermeyin ya da tam tersi. Günde bir kez beş altı kaşık vermelisiniz, fazlası kabız yapar. Büyüdükçe öğünü ve porsiyonu arttıracaksınız, ama şu an tadım zamanında doyum değil