polisanne Banada 15 günlükken muayene olduğumuz doktor gece bırak 4 saat uyusun dediği için yazdım size çünkü doktoru dinlemedim yoksa bende en geç 2,5 saatte bir emziriyorum emin olmak istedim doktor neden böyle birşey söyledi hala anlamış değilim teşekkür ederim. cevabınız için. Fakat önerdiğiniz bir kitap Verda bilmek isterim. bende sürekli YouTube ve Google dan araştırma yapıyorum. Ayşe Öner ve Banu çiftçiyi takip ediyorum.