invisible33 Arkadaşlar bebeğim 36 günlük 1 haftadır ortalama 15 dk emip bırakıyor ama 1 haftayA kadar en 25 dk emerdi bazen 30 olurdu sizinde süre kısaldı mı ?
dertlikerkenez invisible33 merhaba gittikçe çenesi güçlendiği için daha kısa süre emiyor bebekler 4,5 aylık oldu oğlum zaman zaman 3-4 dakikaya kadar düştü emmemiz doymamıştır korkusu içimden geçmiyor değil ama kilo alımı fena değil ve çevreyi keşfetme isteği ile dikkati çok çabuk dağılıyor
Ozanasafinannesi invisible33 canım kötü düşünme bizd3 de öyle olmuştu doktorumuz annesi artık büyüyor cene kasları güçleniyor merak etme o kendini doyuracak kadar süt içiyor dedi
invisible33 Bez sayım değişmedi bu arada aynı çiş kaka bez sayım aynı sma emme dk azaldı sebep ne acaba bununla doyuyor mu acaba diye düşünüyorum ama bez sayım aynı kafam karıştı 🤔
TurkerNoyan invisible33 yok doyuyor o büyüdü daha sağlam emiyor ondan erken doyuyor doymasa zaten kaka çişten anlaşılır zaten 15 dk dır önerilen emme süresi çalışkan senin kuzu benim totoloz tembel 😂
invisible33 BKumsal yani acaba Sıcak mı yoksa rutinini mi değiştiriyor onu merak editorum ? Tabi her bebeğin emme kuvveti Farklı aynı dk olmak zorunda değil ama azalma oldu mu acaba başkalarının bebişlernde de ondan açtım postu 🤷♀️
BKumsal invisible33 Bende bir anda böyle olunca direk sıcağa yordum. Çünkü dünden beri acayip nem var. Bebeğim yapış yapış oluyor. Banyo nafile.. Uyuyamıyor bile adam gibi.. Biraz daha gözlemlemeyi düşünüyorum. Böyle devam ederse dr a soracağım.
invisible33 TurkerNoyan sizde böyle yaşamışmıydınız ? İlk bebeğim de benim herkeste mi yaşanıyor yani
TurkerNoyan invisible33 biz bir ay 3 günlüğüz ilk defa dün benzeri oldu ama ben mama da veriyorum sadece meme değil. Bence hiç takmayın kaka çiş varsa sorun olmaz zaten aç benek de uyumaz
Deletedmom268 Merhaba, bebek büyümeye başladı için emmesi güçlenmiştir. Daha hızlı çekip doyuyordur. Kızım 8 aylık tas gıbı göğsümü 3 4 dk de pert ediyor süt fışkıran memeyi büyükçe emmesı kuvvetli oluyor hızlı doyuyorlar.
invisible33 Deletedmom268 ay yeter ki doysun da bana göre daha iyi memede daha az durdukça sıcakta çocuk daha az etkileniyor sonuçta 😣 çok saolun verdiğiniz bilgiler için 🙏🏻
invisible33 Ozanasafinannesi yani aç olsa hem kaka çiş bezi aynı olmaz diyorum bende hemde katıla katıla ağlardı uyumazdı sanırım 🤔
Deletedmom268 invisible33 doyuyordur canım tişli bez sayısına bak bıde ac olan cocuk ınan hıc susmadan aglar ilerde göreceksin Allah izin verirse.
Ozanasafinannesi invisible33 aynen canım merak etme gittikçe dahada azalicak ama bebisler kendini doyurucak kadar süt cekiyor mesela b3bim bebeğim emerken ben çektiği sutu hissediyorum hissediyorum kadar güçlü cekiyir
invisible33 Deletedmom268 susmadan ağlamasın da 😅 normali bu ise sorun yok yani herkes nasıl yaşadı bu süreci merak ettim sraştırmaya başladım bugün dün gece çünkü hep 13 -15 dk geçmeyince sizlere sorayım dedim 🙏🏻