Sanırım beşinci ayda bütün bebekler yapıyo bunu. Bir hafta önce falan bu yüzden doktora gittik. 7-8 saatte zorla emiyodu. İdrar tahlili falan yaptılar. Dişten olabilir ama idrar da enfeksiyon da iştahsızlık yapar dedi dr. Dişle ilgili başka belirtimşz yok bizim ama enfeksiyon da çıkmadı. Yatarak emzirmeyi denedim. Denk mi geldi farklı pozisyon olması mi etkili oldu bilmiyorum ama ben o şekilde çözdüm. Emmediği zaman yine yatarak emziriyorım bide öyle deneyin isterseniz. Ama geçici bi süreç üzülmeyin. Ben üzüntüden oturup ağlamıştım nasıl aç duruyo diye ama geçiyormuş inanın