Merrcimek 2 ay 26 günlük oğlum 1 haftadır sürekli elleri ağzında acaba diş mi çıkarıyor🙄 Eşimde 4 aylıkken çıkarmış. Neden yapıyor acaba yoksa sadece oral döneme girdiği için mi yapıyor. Beni bi aydınlatın ya 😰
Ysfbuszfr Merrcimek Oğlum 6 aylık iki aylikken aynısını yapiyodu ama hala dis yok 🤷♀️ellerini keşfediyo o yüzden agzindadir 😊
Yagmurduru Merrcimek benim kızımda öyle başlamıştı sonra elleri ağZındyken sinirlenmeye başlıyordu kaşınıyordu ve 5. Aya girdiğmz gün ilk dişi patlattı takip et canım yani erken çıkabilir
aren61 Merrcimek bnmkide oleydi bigazina kadr goturuodu nerdeyse ole emionu ellerini parmaklarni engel olmaya calissam kiziodu doktor bi zarari yok engel olma dedi derken kendiliginden birakti arada alio azina ama abartmio kendi birakio
Serra Canim biz 4 aylik olcaz nerdeyse ama eller hep agizda salya hic eksik olmuyor insallah dis degildir diye dua ediyirum bende
Merrcimek Serra 2 aylıkken mi başladı sizin de Çok tatlı ellerini yiyesim geliyor 😍 Bu aralar huysuz zaten bide diş huysuzluğu çıkarsa yandım ben
Merrcimek Ysfbuszfr Oral dönem diye okumuştum sanırım bundan sonra ne bulsa ağzında 😁 Benim kafamı eşim karıştırdı 4 aylıkken çıkarmışım deyince acaba mı dedim
Serra Merrcimek evet canim o zaman doktora sordugumda ellerini tanimaya calisiyor diş kemiği oluşuyor demisti ama vazgecemiyor bir turlu ellerden emzik veriyorum tatmin olmayip ellerini koyuyor birde kuzu ☺
[silindi] Merrcimek ayy valla ben bebekken gece uyurmusum gündüz de kendi kendime durunca aglamazmısım. annem hep der senin gibi 10 bebek büyütülür diye ama benim kızın alakası yok 😂 12 bucuktan önce uyumaz, odada yalnız kaldıgını anladıgı saniye öbür mahalleyi bile ayaga kaldırır yaygarasıyla 😂 yüzü bana benziyor ama geri kalan her seyi bambaska
Merrcimek [silindi] Valla benimkide aynı Allahım çıldırıcamm 😩 Sürekli kucakta gezmek istiyor gündüz hiç uyumuyor ve ağlıyor. Anneme soruyorum ben de o da hiç uğraşmamış yattığım yerde uyurmuşum. Benimkinin de yüzü ben huyu babası 😂 Eşim hiç uyumazmış
[silindi] Merrcimek al benden de o kadar gündüz asla uyumuyor güc bela oyalıyorum kahvaltı yaparken saat 12-1 oluyor bazen. onda da bi lokma yiyip 10 dk kucakta bebek piş pişliyorum 😂
Merrcimek [silindi] Benim de aynı saat olarak😂 Kahvaltı yaparken anakucağına koyayım diyorum iki lokma yemeden hemen başlıyor ağlamaya 😂 Bide kanguru aldım ama kullanamıyorum çünkü beyefendi dışarıyı görerek gezmek istiyor bana dönük durmucakmış🤦🏻♀️😂
[silindi] Merrcimek ben tam uyumaya yakın koyuyorum ana kucağına sonra dışarı çıkıyorum markete falan cok iyi oluyor duruyor ama evin içinde takayım iş yapayım dedigimde izin vermiyor
Merrcimek [silindi] Valla evin içinde öyle yapınca dışarıya cesaret edemedm. Avazı çıktığı kadar bağrıyor bide katılıyor ağlarken 🤦🏻♀️
Merrcimek Serra 😁 Ben de oğlum ver bakayım çok mu tatlı diyorum. Ocak 5 te kontrolümüz ben de sorucam bakalım ne dicek doktorumuz
pasaninannesi Merrcimek bizimde ikinci ayda başladı Şuan dört aylık daha da arttı ama henüz diş yok bizde salyada çok vardı.
Arslaninannesi Merrcimek ayni durumdayım 😌😌🙄 biberinun ve emziğin ucunu ısırıyo benim parmaklarımi ve kendi parmaklarını ısırıyo çok huysyz