Merhaba sevgili anneler bilgisi olanlardan destek rica edeceğim bir konu var.. kızım bugün 2 haftalık oldu.. 10 günlük olana kadar çok güzel ve uzun uzun uyuklamadan 30 dk kadar tek meme bazen 15-20şer dk 2 memeyi de emiyordu.. kontolümüzde dr umuz sarılık riskini atlatmış gibi görünüyor dedi.. ne olduysa o dr kontrolünden sonra 4 gündür bebişimi 10 dkdan fazla emziremiyorum.. devam etmeye çalıştıkça kafasını geri itiyor ya da dili ile memeyi ağzından çıkarıyor.. net şekilde meme istemediğini söylüyor sanki.. ama yeni bi anne olarak doymadı diye kaygılanıyorum.. Sütüm var pompayla da sağıyorum, elimle sıkıncada geliyor..
Aslında huzurlu bir bebek arada gaz çıkarma mızıltılatımız haricinde sorunumuz yok çok şükür 🙏 emzirirken ıslak pamukla uyandırmayı da denedim ama o da işe yaramıyor ? Acaba sütüm bebeğime yeterli geliyor mu ? ne yapmalıyım bilgisi olan destek olabilir mi ?