1 seneye yakın kalması normal demişt doktorum. Araştırdım gerçekten herkesin yorumu o yönde. Çünkü , rahim ciddi derecede büyüyor ve organlar bebek doğduktan sonra o boşluğa yayılıyor. Zamanla toparlanır. Karnında bir anda büyümedi ya? Aynı öyle düşün canım. Bende 7 aylık oldum hala biraz var. Zamana bırak