Arasveannesi68 Merhaba hanımlar oğlım 5bucuk aylkken sünnet yaptırdım 3 hafta oldu yara vs iyilesti ama derisi tamamen geride durmuyor ben geriye çekince açılıyor ama sonra tekrar öne geliyor.
aksu5334 Arasveannesi68 benimki dikişli oldu ama gömülüyo buda. Doktora sordum bu bölge yağlı olduğu için derinin içine gömülebilir problem değil arada geriye doğru ittir deriyi dedi. Sıkıntı yok dedi
Mutlubiranneyim Arasveannesi68 oglum 5 aylık iki hafta önce yaptırdım dikişli zaten iç kisımda duruyo ve kendini atıyo.oglum hiç huzursuz vs olmadı sadece ilk 2-3 idrarında bi çıglık attı okadar iyileşmek üzere az kaldı.iyiki yaptırdım aradan çıktı 😊
Arasveannesi68 Dikişsiz yaptırdığımızdan dolayı diye düşünüyorum başına gelen var mı eğer sıkıntı ni durumsa başka doktora götüreceğim
EbruAlparslan Benim oğlumda 1 aylık sünnet yaptırcaz ama çok kararsızım. Doktor 3.aya kadar yapılır dedi. Tavsiyeniz nedir 😞
Haribo42 EbruAlparslan dikisli sunnet bence en guzeli yaptirirsaniz dikisli yapin hemen iyilesiyor ztn ve doktorumuz dikisli en sagliklisi dedi
aksu5334 EbruAlparslan 2 haftalıkken yaptırdım iyikide yaptırdım hareketlenmeden anlamadan bitti gitti 3 günde
Oznur_ EbruAlparslan bende pazartesi günü sünnet yaptırdım 4 ay 1 haftalıkkendi o zaman o kdr zor geçti ki donmek istyor sürekli bacakları hareket ediyor etikce ı acıyor ve sünnet anında herşeyi görmesi bedenine dokunmaları korkuttu baya sünnet anı ve sonrası zor geçti.
Oznur_ Mutlubiranneyim birsy sorcam bnm oğlum da sünnet oldu dikişli bu aralar temizlediğmde dikkat ediyorum da pipiyı kaldırınca sanki üst kısmı yapışmam7s gibi ayrılıyor sizde de oldu mu birde cok beyazlar var pipide
Mutlubiranneyim Oznur_ pipiyi zaten yukarı sıyırdıgında içinde dikişleri görüceksin onlar kendilignden atıyor.evet pipide beyazlık oluyo oda normal iyileşiyo demekki merak edilcek bişey yok😊