Hanımlar ben çocuğumu 30 derece sıcakta uzun kollu giydirip dışarı çıkarıyorum falan mı yazdım nedir bu yanlış anlaşılma linçlemeye bahane mi arıyorsunuz siz bulunduğum yerin hava koşullarını bilmiyorsunuz ve uzun kolluyu arada sırada gece dışarı çıkarsak giydiriyorum diye belirttim güzel okuyun yorum yaparken karşınızdakinin de bir anne olduğunu ve sizin gibi çocuğa ilgi alaka gösterdiğini unutmayın herkesin evladı kendine kıymetli yazık günah kelimeleri çok çirkin ve üslubunuz hoş değil!