Gozde92 Anneler, Kızım 3 aylık. Daha önce her bezi kakalı çıkıyordu. son zamanlarda 2-3 günde bir yapıyor derken bugün 4. gün hala yapmadı. Eskisi gibi çişde yapmıyor. Bide çişi bana kokuyormuş gibi geliyor. ( belki kaka yaomayınca çok sık değiştirmiyorum ondandır) Muhim sorum acaba doymuyor mu ?? Uzun süre kaka yapmaması normal mi ?
Ecocan Gozde92 cnm kaka demek iyi degilmis sahaveler zamaninda hz. Kaka diye bi zat varmis gecen burdada biri yazmisti internetten arastirin sizde iserseniz
nilosunannesi Gozde92 5 gün yapmadığını bilirim çok zor .sonra zeytin yağı masaj filan zar zor yatırıyordum oluyo bebeklerde malesef şimdi kayısı suyu veriyorum daha rahat ama yine 2 günde bir ancak yapiyo o da çok sert oluyo