Anneler gece beslenmesini nasil kestiniz ? Ne olur yardım edin valla çıldıricam artık. 16 aylık bebek yedi sekiz kez uyanır mı ya sabaha kadar. Emzik kullanmıyoruz, her uyandığında en az 20 dk geçmesi gerekiyor tam dalması için. Yoksa memeden çektiğim an kıyamet kopuyor. Ne olur akıl verin ya bu böyle gitmiyor artık. Çok kararlıyım, sürece de hazırım. Sadece şunu bilmiyorum , meme vermeyince delirecek , bu çocuğu nasıl uykuya geçireceğim ben. Süt alerjisi var süt veremem, onu yazanlar olabilir. Siz neler yaptınız, nasıl atlattıniz, kaç gün sürdü, şimdi deliksiz uyuyor mu?