Tuanamm34 Anneler 14 günlük bebeğim var sarılığı çok şükür geçti ama ben hala 2 2.5 saatte bir uyandırıp emziriyorum ya uyanınca kaka yapar yada uyumadan once memede yapmak için cebelleşir oda ayrı bir konu sizce bu saat aralığına devam edeyim mi ?
Asilinnnannesi Tuanamm34 benim bebeğim de 17 günlük. Aynı şeyleri yaşıyoruz ve ben 2 saatte bir yedirmeye devam ediyorum canım
BaharBebek34 Tuanamm34 bir aylık kontrolüne kadar devam edin, dr unuz kontrolde gerek yok diyebilir. Bize öyle olmuştu, birinci ayda kestik uyandırmayı☺️
Tuanamm34 Yassos evet ama işte bazılarına kalsa yanlışmış sanki biz bilmiyoruz ne zaman ac ne zaman tok