Merhaba benim gibi sabahlayan hanımlar ☺️ Size bir
şey danışacaktım. Bebeğim 1,5 aylık henüz ve en son 1 aylık kontrollerine gittik. Doktorum 2. Ayın sonunda tekrar gel vs demedi. Acaba rutin olarak her ay kontrollere götürüyor musunuz bebeklerinizi? 2. Ay aşıları var zaten acaba o zaman mi götürmeliyim Bir daha🤷♀️ Tecrübeli annelerden fikir alayım dedim ☺️