O arkadaşlarını unutma… isine gelirse kullan gelmesse arama sorma affetme sakin… kizin icin güçlü ol, benim kizim da 17 aylik ve memeye cok düşkün, seni sanirim en iyi ben anlarım, zor cok zor.. ama siz ana kiz zaten bi cok agl bağlısınız bu günler uzun degil 3 5 günde toparlarsın etrafimda hep oyle oldu. Memeye dönersiniz yine ya da istersen sebebi olur bırakırsınız allah bin şükür guzel emmiş minnoş. Sonra da hayata dha güçlü daha bağlanmış olarak devam edersiniz. Bunlar sınav, gececek ama aldigin dersleri asla unutma…