Oğlum 32 haftalık doğdu. 2 ay sonra sünnetini yaptırdım. Yani aslında yeni doğmuş olması gerekiyordu. Çok da kolay oldu. Hatta geç olmasından daha kolay oluyor, endişelenmeyin. İlk gece kremlerini sürerken biraz ağladı. Pipi tabiki şişiyor, kızarıyor ama dikkatlice pansumana devam ediyorsunuz. Ertesi güne azalmıştı bile acısı, ağlamadı krem sürerken. On gün pansumana devam ediyorsunuz. Geçip gidiyor. Yani bir ya da iki günlük mesele diyebilirim. Sonraki günler tam iyileşme için kremleme süreci.