Az önce bebeğimi beslemek için kalktım baktım yatağının poposuna gelen kısmı ıslak kendisine baktım kupkuru bezi taşırma yapsa üstüde ıslanır genelde öyle oluyor çünkü.yatakda dökülecek su da yok aklıma takıldı ya ne olmuş olabilirki nevresimi değiştirdim okudum yatırdım tekrar 6 aylık bu arada oğlum.