sevgi91 Ben tepeye iğne takıyorum yine de, ama öyle çok kaygan şallar değiller, kayarsa restal kayabilir. Kışlık değiller ama sizi sıkıp sıkmaması sizim kullanma şeklinize göre değişir, boynuma bir tur doluyorum ben omuzlarımı kapatıyorum rahatsız olmadım bugüne kadar.