Simayimm Yarın a 101 e cuma günü de Bim e lazimlik geliyor alacak olanlar olan anneler var mı hangisini alicaksiniz
Minniemouse_4235 Deletedmom328 olsun yine de al bir gün lazım olacak benim ki de 1.5 yaşında alacam dursun 1 yıl sonra lazım olacak
Dln Simayimm o zaman bimdekini alicam.daha cok dikkatini ceker diye dusunuyorum.tabi ben gidene kadar kalirsa bimde 😁😁😁
sarekusu Simayimm Simayimm a101 dekini almıştık daha önce.onun sayesinde alıştı kızım cok sevdi bi komşum da almıştı ama onunki hiç oturmamış bile direk Wc de alıştırdı. Belli olmaz yani bu işler ama bana kalırsa böyle şeylere cok para vermeye de gerek yok o yüzden Aktüel den almak mantıklı :)
02022020 İlk çocuğuma kullanmıştım Bimdeki fotodan gördüğüm kadaryla aynısı sesli dediği lazımlığın kapağı oturunca biiiiippp yapıyo şu ördek oyuncaklar varya sıkınca ses yapan ondan 😂 benimki oturup duruyordu yapmıyordu