canana merhaba kızlar. oğlum gibi kulak memesi içe doğru kıvrık bebeği olan var mı nasıl düzelticem bunu bir fikir verebilir misiniz? bandajı kafasında tutmuyor 🤦🏼♀️ [url=https://hizliresim.com/afWElU][img]https://i.hizliresim.com/afWElU.png[/img][/url]
jolene canana bizim de böyle. Önceleri şapkayla falan düzeltmeye çalıstık ama olmadı bişey yapmıyorum artk valla 😄
neyzen15 canana yatarken kulağı kıvrılıyor ikiye katlanıyor ondan oluyor bizimkinin de teki öyke geç farkettik maalesef ama sürekli düzeltiyoruz şimdi ayakta galan sallıyorsan sürekli kontrol et iyice kepçe olmasın
Mutlubiranneyim canana aynısı oglumda vardı tek kulağında,doktora sordum düzelcek demişti hatta inanmamıştım ne yapsam diye düşünüyodum bebegm kolikti hatta bantla yapıştırdım düsünün yani ama buda tutmadı. Sonra bebegm 4 aylık oldugunda kendilignden düzeldi🙏
Svl01 Bizimkide böyle :(hatta biri böyle diğeri normal🙈 kızım bes aylık 3. Ayında fark ettim ama kolik oldugu için her şey öok zordu bir de ona bakamadık. Aparat vs tutmuyor saç bandı asla durmuyor kafasında çok hareketli. Çözümleri bebde bekleyeyim 🙏
canana Svl01 biz de 2 aylığız doğuştan böyle. genetikte böyle bişey yok nasıl oluyor anlamıyorum 🤷🏼♀️
Elffff1 Benimde oğlumun aynı nasıl düzelir hiç bilmiyorum saç bandı kullanmayı düşünüyorum ama rahatsız olur diye daha bisey yapmadm
canana Elffff1 tutmuyorlar kafasında emin ol. ben aldım ama 5 dk bile durmadı önüne doğru çekiyor yüzüne düşüyor 😔
Mutlubiranneyim canana böyle yazıları okuyunca bende diyodum inşalah kulagı düzelir diye🤣 ama gene kıvrildgni gördügünde düzelt.