Evde yaptığınız pratik yaz içecekleri varsa tariflerini veriseniz bende denemek isterim normalde çileği buzluğa atıp dondurduktan sonra blendrdan geçirip sütle karıştırıyorm çok güzel oluyo bugün karpuzu öyle denedik eşimle çok güzel oldu ama sütün miktarını abartmamak şartyla bu tarz yaptığınız neler var ❤️