Elifsu60 bizde pazartesi olduk aksama dogru atesi cikti 37.5 falan oldu calpol verdik ılık dus falan aldirdik annem surekli yuzunu falan yıkadı . Korktm hatta o gun annemler de kaldık. Sonra düştü cok sukur 38 den snrası tehlikeli diyorlardı ins düşmüştür atesi 🙏