Seher4693 bebegim 13 günlük onlardan almıştım iki gün kullandım sadece öyle çok bi etkisini görmedim şahsen ben gögüslerimdeki yaralarda kendi kendine geçti zaten şimdi rahat emziriyorm. Gögüs pedi kullanıyorsan eger hiç kullanma onlar yaraları dahada coşturuyor resmen hep nemli tuttugu için