deryardakayra Rotavirüs aşısını nerde yaptırdınız kızlar mesela alsam aşıyı aile hekimliğinde yaparlarmı,bu şekil yaptıran varmı 🙄🙄
Mslll deryardakayra biz aylık kontrole özel kliniğe gidiyoruz . Doktorumuz tedarik edip kendisi yaptı.
ozge_yasin_budak deryardakayra ilk dozu doktoru yaptı 2.dozu da eczaneden aldım sağlık ocağı yaptı canım zaten ağızdan veriyor
deryardakayra Bernaasel evet okudum burda ama ne biliim ben korkuyorum kendim yapmaya cesaret edemiyorum sağlık ocağı yapıyosa gideyim yoksa mecbur özele gidicem
Bulutbey deryardakayra sağlık ocağınız ile görüşün bizim sağlık ocağı “yapmıyoruz”dedi mesela. Aylık kontrollerde hastanede doktorumuza yaptırdık.
Bernaasel deryardakayra özel doktorun varsa aylık kontrolde ona yaptır ben 2. Dozu denk getirdim doktorumuz yaptı
Mslll Aslında oral verilen bir aşı . Yavaş yavaş iç yanağa kusmayacak şekilde anneler de yapabilir ☺️
Cnskplnozk deryardakayra sağlık ocağındaki ebemiz doktorunuza reçete ettirin ben yaparım demişti ama gerek kalmadı doktorumuzkontrole gidince aşıyı bulundurduğu için kendi yaptı
deryardakayra Cnskplnozk kalça ultrasonuna gittik 2.ayda biraz sıkıntı çıkmıştı gitmişken doktora söyledim siz reçete yazarsanız sağlık ocağı yaparmış dedim özel aşı devlet karşılamıyo biz yazmıyoruz dedi 🙄🙄
Cnskplnozk deryardakayra doğrudur bizim ebemiz öyle demişti doktorumuzda hatta ben kendim vururum isterseniz reçete edeyim alıp yaptırın dedi biz doktoru tercih ettik sizin özelde mi doktorunuz devlet hastanesinde mi belki özel devlet farkediyodur bilemedim 🤷♀️